poniedziałek, 14 września 2015

4 dzień zmagań.

Hej, hej !
Przepraszam, że nic się nie odzywałam ale wróciłam do pracy i wypadła mi 12 godzinna niedzielna zmiana.
Jak wam idzie walka z samym sobą ? Ja przyznaję, że pierwszego dnia na wieczór miałam ochotę już na czekolade, ale dzięki mojemu mężczyźnie nie poddałam się. Potrafi mi dać kopa, kiedy tego potrzebuję. Dzisiaj minie 4 dzień mojej walki. Jeśli chodzi o zmiane nawyków żywieniowych, idzie mi bardzo dobrze. Biegać zaczynam od dzisiaj. 21 dniowy trening z E. Chodakowską zacznę od razu jak mi przyjdzie piłka do gimnastyki. Efekty, jakie uzyskały dziewczyny/Panie po tym wyzwaniu dają oszałamiające efekty ! Mam nadzieję, że u mnie również tak będzie.
Jadłospis na dzisiaj:
Śniadanie: jajecznica z 3 jajek i 2 białek, bułka grahamka, ogórki kiszone
2 śniadanie: smoothie z 3 owoców
Obiad: zupa krem dyniowa z curry i mięsem.
Kolacja: serek wiejski + nerkowce
Może wam się wydawać, że to bardzo mało, jednak dla mojego organizmu wystarczająco. Przeliczając to na kalorie mieszcze się w 1200 kcal. To co ? Działamy dalej ! Powodzenia ! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz