wtorek, 8 września 2015

Pierwsze koty za płoty.

Cześć robaczki. 
Nie wierzę, że to zrobiłam ! Założyłam bloga ! Od razu przypomniało mi się, jak z dobre 14 lat temu z moją przyjaciółką (do tej pory nią jest) założyłyśmy bloga na słynnym Onecie. Ile radości nam to sprawiło ! Pisałyśmy historyjki o duchach i zjawiskach paranormalnych w komiczny sposób. Śmiechu było co nie miara ! Taaak...a teraz 14 lat później sama zdecydowałam się ponownie zacząć pisać. Dlaczego taka decyzja ? Dla motywacji siebie i może innych. Na pewno znacie to z własnego życia... "od jutra", "od poniedziałku". Wypowiadałam to chyba z milion razy. W końcu brałam dupę w troki i działałam, ale motywacja i działania opadały po 2-3 tygodniach. I tak w kółko. Mam nadzieję, że ten blog sprawi, że wezmę się w garść i wytrwam w swoich postanowieniach. Udowodnię sobie, że znowu dam radę. Tak znowu...już raz mi się udało i byłam z siebie bardzo dumna. To było około 2 lat temu, zawzięcie chodziłam na zajęcia fitness, a później siłownie. Trzymałam dietę, współpracowałam z trenerem personalnym, dzięki któremu zaraziłam się byciem fit ! Zrobiłam kurs na trenera personalnego i dietetyka, ale mówi się, że szewc bez butów chodzi i u mnie się to sprawdziło. Przez pewien czas miałam problemy zdrowotne, przestałam ćwiczyć i tak zostało. Nie oszukujmy się, po prostu się zaniedbałam. Milion wymówek byle by nie ćwiczyć i nie żyć zdrowo. W końcu powiedziałam sobie KONIEC ! Koniec z leniwym trybem życia (pomijając aktywną pracę), koniec ze śmieciowym jedzeniem i co najważniejsze....koniec ze słodyczami. Mogę wszech i wobec powiedzieć, że jestem uzależniona od czekolady !!!! Taaak...czekolada to jest to. Do sedna. Będę dodawać tutaj przepisy na fit jedzenie, różne ciekawostki, ćwiczenia oraz sprawozdania z mojego bycia fit. Mam nadzieję, że dzięki pisaniu tutaj zwiększę swoją motywację. Na dzisiaj piosenka, która na zajęciach fitnessu sprawiała, że nawet w najgorszym dniu miałam pełno POWERA ! PIOSENKA, która sprawia, że od razu chce się ćwiczyć !
Do następnego ! Pamiętajcie, Never give up ! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz